Number of the records: 1
Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe
Title Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe Author info Ján Lenhardt Author Lenhardt Ján Source document Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 36-38. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * firmy * prezentácia firemná * taktika reklamy * taktika podniková * propagácia Annotation Hľadanie nových ciest k zákazníkom. Event marketing usiluje o upútanie pozornosti potenciálneho zákazníka organizovaním zvláštnych akcií, ktoré majú priniesť nevšedné zážitky a vyvolať pozitívne emócie u účastníkoch spojené s prezentáciou produktu alebo značky.Vymedzenie pojmu event marketing. Pozícia event marketingu v komunikačnom mixe. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1