Number of the records: 1  

Marketingový výskum trhu ako podporný proces systému manažérstva kvality

  1. Title Marketingový výskum trhu ako podporný proces systému manažérstva kvality
    TranslationMarketing market research as a supporting process for a quality management system
    Author infoJarmila Šalgovičová
    Author Šalgovičová Jarmila
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 4 (2006), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords manažment * kvalita * riadenie kvality * výskum * marketing * výskum trhu
    AnnotationProcesný prístup a manažérstvo kvality. Procesný prístup k marketingovému výskumu. Kvalita, kritériá kvality a proces marketingového výskumu. Oblasti marketingového výskumu. Nové trendy v metódach marketingového výskumu sa dotýkajú kvantity, kvality i dostupnosti informácií, ktorá podstatne vzrastie. Ďalší vývoj informačných technológií prinesie zefektívnenie procesu marketingového výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.