Number of the records: 1
The Adoption of information technology in marketing
Title The Adoption of information technology in marketing Translation Zavádzanie informačných technológií do marketingu Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Management, economics and business development in the new european conditions : IV. international scientific conference = IV. mezinárodní vědecká konference : Brno, 26-27 May 2006. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2006 / Weirich Pavel ; Luhan Jan ; Management, economics and business development in the new european conditions IV. international scientific conference ; Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská. ISBN 80-7204-454-0 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * zákazníci * báza dát Annotation Implementácia informačnej a komunikačnej technológie v marketingu. Ciele a metódy, vplyv na marketingové aktivity. Súčasná prax informačných technológií (IT) v marketingu. Budúcnosť informačných technológií v marketingu. Vplyv a účinky informačných technológií. Bariéry IT v marketingu. Význam vplyvu informačných technológií na zmeny v marketingu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00509-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1