Number of the records: 1
Model "4P" ako súčasť aplikácie marketingového konceptu pre neziskový sektor
Title Model "4P" ako súčasť aplikácie marketingového konceptu pre neziskový sektor Author info Tomáš Bačo, Vanda Lieskovská, Michaela Vasiľová Author Bačo Tomáš Co-authors Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Vasilová Michaela EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Source document Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 5-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * organizácie neziskové * financie * podpory * sponzorovanie * zákazníci * klienti * zisk Annotation Marketingové aktivity zamerané na získavanie financií v neziskových organizáciách. Marketing neziskových organizácií a Yudelsonov model. Model "4P" v neziskových organizáciách. Charakteristika jednotlivých foriem marketingových aktivít v neziskových organizáciách. Aplikácia modelu "4P" v marketingu neziskových organizácií. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00580-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1