Number of the records: 1
Psychologická segmentace a její uplatnění v praxi
Title Psychologická segmentace a její uplatnění v praxi Author info Jitka Vysekalová, Jan Herzmann Author Vysekalová Jitka Co-authors Herzmann Jan Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 12 (Prosinec 2006), s. 36-38. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * produkty * typológia * psychológia * správanie spotrebiteľa * výskum * kozmetika Annotation Segmentácia spotrebiteľov podľa Woodsovej typológie nákupného spávania. Woodsova klasifikácia produktov podľa psychologického významu pre spotrebiteľa. Metódy, ktoré psychologický výskum používa pre tvorbu typológií a segmentácie v marketingovej komunikácii. Prípadová štúdia Typológia tvárí reklamy L´Oréal. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 7-12
article
Number of the records: 1