Number of the records: 1  

Prognózovanie a prognostické metódy v marketingu

  1. Title Prognózovanie a prognostické metódy v marketingu
    Author infoJozef Kľučka
    Author Klučka Jozef
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o e manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 2, č. 3 (2006), s. 41-45. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2006. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.8 - Operačný výskum
    Keywords metódy prognostické * prognózovanie * marketing * modely ekonometrické * zámery podnikateľské
    AnnotationMyšlienkové prístupy pri nazeraní na budúcnosť. Druhy a vzájomné vzťahy prognostických metód v marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.