Number of the records: 1
Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie
Title Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie Author info Kamila Rubaninská Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mezinárodní Baťova doktorandská konference : 3. ročník mezinárodní Baťovy doktorandské konference : Zlín, 12. dubna 2007 : recenzovaný sborník příspěvků. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-529-9 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Note VEGA 1/2639/05 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * komunikácia interná * komunikácia masová * produkty * sponzorovanie Annotation V posledných rokoch sa dostávajú do popredia netradičné tzv. podlinkové (below-the-line) nástroje marketingovej komunikácie. Ide o sponzoring, Product placement, Event-marketing, multimediálna a interná komunikácia. V príspevku sú popísané možnosti využitia jednotlivých nástrojov z teoretického, ako aj praktického hľadiska. Podlinkové nástroje marketingovej komunikácie budú udávať trendy v budúcnosti pre svoju schopnosť prispôsobiť sa požiadavkám a potrebám individuálnych zákazníkov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00453-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1