Number of the records: 1  

Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku

  1. SYS0063698
    LBL
      
    00981naa$$2200229$$$450$
    005
      
    20240502071734.3
    100
      
    $a 20070919d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Tvorba komunikačnej a mediálnej stratégie v denníku $f Zora Trnková
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0126995 $1 010 $a 80-225-2127-2 $1 200 1 $a Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu $e zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005 $f zborník zostavil Adrián Pavlík $v S. 164-172 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2005 $1 215 $a 197 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014171 $a Trnková $b Zora $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070919 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.