Number of the records: 1  

Zákaznícky prístup v marketingovej stratégii

  1. Title Zákaznícky prístup v marketingovej stratégii
    TranslationCustomer approach in marketing strategy
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nové trendy - nové nápady 2007 : 2. mezinárodní vědecká konference, Znojmo 22.-23. listopadu 2007 : sborník příspěvků. S. 200-203. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2007. ISBN 978-80-903914-2-0
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * zákazníci * náklady * rentabilita * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationZákaznícky prístup k tvorbe marketingovej stratégie vo väzbe na vrcholový cieľ podnikania, ktorým je maximalizácia finančných výsledkov. Súvislosti medzi hodnotou zákazníka determinovanou posúdením životného cyklu zákazníka vo vzťahu ku konkrétnemu podniku a podnikovým výkonom. Päť zákaznícky orientovaných marketingových taktík:1. Výber vhodných zákazníkov 2. Spôsoby získania zákazníkov 3. Manažment multikanálového nákupu 4. Manažment vysoko nákladových zákazníkov 5. Spoločný manažment lojality a rentability.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00379-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.