Number of the records: 1  

Vernosť značke a spotrebiteľ: aplikácia na trh športovej obuvi

  1. Title Vernosť značke a spotrebiteľ: aplikácia na trh športovej obuvi
    TranslationBrand loyalty and consumer: application in sport shoe market
    Author infoMária Vojtková, Pavol Kita
    Author Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Co-authors Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2008), s. 109-121. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    NoteVEGA 1/4598/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords obuv * stratégia distribučná * značky výrobkov * trh * šport * spotrebitelia * Slovensko * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationCharakteristika teoretických prístupov k vernosti značke a výsledky prieskumu postojov k značke slovenských spotrebiteľov na trhu športovej obuvi.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01153-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
    : E08 01113-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.