Number of the records: 1  

Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch

  1. MAJTÁN, Štefan - GRANČIČOVÁ, Katarína. Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch. In Aktuálne otázky výskumu v ekonómii a manažmente : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2619-7, s. 109-123
    Ohlasy:
    [2] TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. Procesný prístup ku kalkuláciám - faktor úspešnosti podniku. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 2010, s. 473-479.
    [2] TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. Manažment procesných nákladov. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8, s. 234-242.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.