Number of the records: 1
Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku
Title Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008 Parallel title Relationships marketing as device of company competitiveness : international scientific colloquium : colloquium proceedings related to scientific grant project VEGA 1/4600/07 Author info zostavovateľ / editor Milan Oreský Another authors Oreský Milan (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Mariaš Miroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drahovská Oľga (Recenzent) Event/Corporation Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku . Medzinárodné vedecké kolokvium , Bratislava, Slovensko , 2008 Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM] , 2008. - 135 s. ISBN 978-80-225-2624-1 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind miscellanea Language Slovak, English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * konkurencieschopnosť * podnik Public work category Editorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 2, currently available 1, at library only 1 References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Call number 827339, 827340 No. of Archival Copy E08 01605-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
book
Call number Location Sublocation Info 827339 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 827340 SEK Sklad knižničného fondu availaible
Number of the records: 1