Number of the records: 1  

Rychlá cesta k účinnější reklamě!

  1. Title Rychlá cesta k účinnější reklamě!
    Author infoWalter Spitz
    Author Spitz Walter
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009). - Praha : Economia, 2009
    Top značky : společná příloha týdeníku Marketing&Media 18/2009 a měsíčníku Trend marketing 4/2009. s. 4-6. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * investície * efektívnosť * marketing * stratégia marketingová * zákazníci * značky výrobkov
    AnnotationZoznam, ktorý pomôže marketingovým a reklamným riaditeľom pri zvyšovaní efektívnosti reklamy a zvýšiť návratnosť investícií do reklamy. Rozdelenie otázok do troch ústredných myšlienkových okruhov. Strategický kontext. Komunikačný koncept - reklama. Reklamné nápady - percepčný kontext. Kreatívne prevedenie reklamy - formálne spracovanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-7 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.