Number of the records: 1
Efektivní komunikace se zákazníky
Title Efektivní komunikace se zákazníky Author info Petr Máša Author Máša Petr Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 44, č. 5 (2009), s. 36-39. - Praha : Economia, 2009. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing priamy * kampane reklamné * zákazníci * efektívnosť * meranie Annotation Ako merať efektívnosť reklamných kampaní. Počet reakcií - často používaná metóda merania efektívnosti podlinkovej kampane. Ďalšia metóda spočívajúca na rozdelení cieľovej skupiny na oslovenú a kontrolnú skupinu. Ako určiť skupinu vhodnú pre oslovenie. Meranie efektívnosti nadlinkovej reklamnej kampane (billboardy, reklama v tlači, v rozhlase a v TV). Použitie ukazovateľa GRP (gross rating point). Plošné kampane verzus direct marketingové kampane. Prečo je potrebné merať výsledky kampane? Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-6 + príl.
article
Number of the records: 1