Number of the records: 1
Postoje zákazníkov k CRM
Title Postoje zákazníkov k CRM Translation Customer`s approach to CRM Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 97-111. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords systém CRM * konkurencieschopnosť * zákazníci * podnik * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing Annotation Vzťahy so zákazníkmi v CRM. Podstata pojmu vzťah k zákazníkovi. Výhody vzťahu podnik-zákazník z hľadiska zákazníka. Limity vzťahového marketingu z hľadiska zákazníkov. CRM vo fáze rastu a zrelosti zákazníckeho vzťahu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00982-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1