Number of the records: 1  

Postoje zákazníkov k CRM

  1. SYS0096969
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072056.6
    100
      
    $a 20090629a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postoje zákazníkov k CRM $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/4582/07
    330
      
    $a Vzťahy so zákazníkmi v CRM. Podstata pojmu vzťah k zákazníkovi. Výhody vzťahu podnik-zákazník z hľadiska zákazníka. Limity vzťahového marketingu z hľadiska zákazníkov. CRM vo fáze rastu a zrelosti zákazníckeho vzťahu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0148123 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $v Roč. 1, č. 4 (2008), s. 97-111 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2008
    541
    1-
    $a Customer`s approach to CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090629 $g AACR2
    830
      
    $a Článok nie je identický s ID 108376
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.