Number of the records: 1  

Riadenie kvality v čase krízy

  1. Title Riadenie kvality v čase krízy
    Author infoMilan Schnorrer, Vladimír Magula
    Author Schnorrer Milan
    Co-authors Magula Vladimír
    Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 3, č. 2 (2009), s. 68-70. - Žilina : Direct press, 2009. ISSN 1337-0545
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Keywords hotelierstvo * hotely * reštaurácie * služby * riadenie kvality * zákazníci * personál * zamestnanci
    AnnotationKritické incidenty - situácie, ktoré majú významný vplyv na tvorbu vzťahu hosťa k hotelu, či reštaurácii. Modelové situácie. Využitie kritických incidentov pri riadení hotela. Spôsoby riadenia kritických incidentov. Úspech v období nízkeho dopytu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.