Number of the records: 1
Riadenie kvality v čase krízy
Title Riadenie kvality v čase krízy Author info Milan Schnorrer, Vladimír Magula Author Schnorrer Milan Co-authors Magula Vladimír Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 3, č. 2 (2009), s. 68-70. - Žilina : Direct press, 2009. ISSN 1337-0545 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Keywords hotelierstvo * hotely * reštaurácie * služby * riadenie kvality * zákazníci * personál * zamestnanci Annotation Kritické incidenty - situácie, ktoré majú významný vplyv na tvorbu vzťahu hosťa k hotelu, či reštaurácii. Modelové situácie. Využitie kritických incidentov pri riadení hotela. Spôsoby riadenia kritických incidentov. Úspech v období nízkeho dopytu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-6
article
Number of the records: 1