Number of the records: 1  

Brand manažment Turecka

  1. Title Brand manažment Turecka
    Author infoViera Slováková
    Author Slováková Viera EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source documentFirma a konkurenční prostředí 2009 : sborník z mezinárodní vědecké konference : Brno, 12. - 13. března 2009, 3. čast. S. 186-193. - Brno : Provozně ekonomická fakulta MZLU v Brně, 2009. ISBN 978-80-7392-086-9
    Výstup z projektu VEGA 1/4584/07 Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu)
    NoteVEGA 1/4584/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords Turecko * situácia hospodárska * politika * imidž * riadenie * údaje štatistické * Európska únia
    AnnotationPreskúmanie obsahu tureckého národného imidžu, jeho historické fakty a možné následky v rámci politického kontextu prístupových rokovaní krajiny. Turecko v súčasnosti nemá dobrý národný imidž. Zložitá dilema pre pozíciu národnej značky Turecka. Výzva vykonávania integrovaného brand manažmentu krajiny.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01069-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.