Number of the records: 1  

Reklama ako významný nástroj medzinárodnej marketingovej komunikáie

  1. Title Reklama ako významný nástroj medzinárodnej marketingovej komunikáie : bakalárska práca
    Author infoRomana Lazarová, škol. Nora Farkašová
    Author Lazarová Romana
    Another authors Farkašová Nora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2009. - 55 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number838759

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.