Number of the records: 1
Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov
Title Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov Translation Theoretical resources of international marketing the capital goods Author info Terézia Pullmanová, Valéria Svobodová Author Pullmanová Terézia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 6 (2009), s. 118-130. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4584/07 Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu)
Note VEGA 1/4584/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * marketing mix * tovar * celky investičné * obchod Annotation Pojem a nové pohľady na marketing. Analýza určujúcich faktorov trhu s investičnými tovarmi a celkami a ich vplyv na marketingový mix. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01372-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 5-8
article
Number of the records: 1