Number of the records: 1
Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach
SYS 0105159 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240611110555.3 100 $a 20091027d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach $f Mária Hasprová 301 $a VEGA 1/4600/07 330 $a Špecifiká marketingovej komunikácie v poisťovniach. Podpora predaja, public relations a osobný predaj v poisťovniach. Priamy marketing - moderný a dynamický spôsob marketingovej komunikácie. Päť funkcií priameho marketingu. Call centrum ako súčasť externej komunikácie poisťovne. Klasická a integrovaná marketingová komunikácia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0104925 $1 010 $a 978-80-225-2839-9 $1 200 1 $a Obchod a marketing 2009 $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e Bratislava, september 2009 $f zborník zostavili: Mária Hasprová, Štefan Žák $v S. 62-69 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 164 s. 541 1-
$a New forms of marketing communication on insurance companies 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 675 $a 368 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000229 $x Poisťovníctvo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091027 $g AACR2
Number of the records: 1