Number of the records: 1
Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku
SYS 0107884 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240326114426.3 010 $a 978-80-225-2870-2 100 $a 20091216d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku $e zborník vedeckých statí $f kolektív 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 215 $a 92 s. 301 $a VEGA 1/4582/07 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 702 -1
$3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*k0002167 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091216 $g AACR2
Number of the records: 1