Number of the records: 1
Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu
Title Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu Translation Conjoint analysis in customer-oriented marketing Author info Branislav Pacák Author Pacák Branislav Source document Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 5, č. 7 (2009), s. 115-120. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Keywords metódy štatistické * analýza štatistická viacrozmerná * výskum trhu * marketing * štatistika Annotation Princíp conjoint analýzy ako metódy, ktorá je najviac spojená s výskumom trhu. Príklad aplikácie conjoint analýzy. Ukážka manažérskej aplikácie výsledkov conjoint analýzy. Odhady čiastkových užitočností. Relatívne užitočnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2009: 5-7
article
Number of the records: 1