Number of the records: 1
Prieskum trhu nealkoholických nápojov. Vývoj trhu v období krízy
Title Prieskum trhu nealkoholických nápojov. Vývoj trhu v období krízy Translation Questionnaire research of the soft dring market. Impact of the crisis on the market Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 8 (2009), s. 93-109. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords trh spotrebiteľský * nápoje nealkoholické * marketing * prieskum spotrebiteľský * voda minerálna * Slovensko Annotation Analýza a návrh odporúčaní, ktoré vyplývajú z výsledkov rozsiahleho prieskumu konaného v období od novembra 2008 do marca 2009, a to na vysoko presýtenom trhu nealkoholických nápojov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E10 00621-006, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 5-8
article
Number of the records: 1