Number of the records: 1  

Trendy vo vývoji univerzít v období globalizácie a prechodu k znalostnej ekonomike

  1. Title Trendy vo vývoji univerzít v období globalizácie a prechodu k znalostnej ekonomike
    Author infoAnetta Čaplánová
    Author Čaplánová Anetta EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH
    Source document Znalostná ekonomika a jej odraz v ekonomickej teórii a hospodárskej praxi : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 5. novembra 2010. s. 1-9. - Bratislava : [Katedra ekonomickej teórie NHF EU], 2010. ISBN 978-80-225-3076-7
    Výstup z projektu ITMS 26240120032 Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí (50%)
    VEGA 1/0478/08 Teoretické a praktické aspekty novej (znalostnej) ekonomiky (25%)
    KEGA 3/7336/09 Teória verejnej voľby ako integrálna súčasť nového študijného programu v kontexte internacionalizácie vysokoškolského vzdelávania (25%)
    NoteITMS 26240120032 (50 percent). - VEGA 1/0478/08 (25 percent). - KEGA 3/7336/09 (25 percent)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords globalizácia * ekonomika vedomostná * univerzity * kvalita * vzdelávanie vysokoškolské
    AnnotationGlobalizačné, integračné procesy ako aj prechod k znalostnej ekonomike viedli k zásadnej zmene prostredia, v ktorom v súčasnosti fungujú inštitúcie vysokoškolského vzdelávania. Prehľad najvýznamnejších výziev, na ktoré musia v zmenenom prostredí reagovať univerzity. Reakcia uznávaných svetových univerzít na vývoj reálnej ekonomiky. Autorka uvedené zohľadňuje k perspektívam vývoja slovenského systému vysokoškolského vzdelávania s cieľom poskytnúť podnety pre jeho ďalší rozvoj a skvalitňovanie.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01451-033, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.