Number of the records: 1
Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti
SYS 0124400 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240524065356.4 010 $a 978-80-225-3124-5 100 $a 20110114d2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti $e zborník vedeckých statí $f kolektív autorov $g zost. Lucia Horňáková, Mária Vasiľová $g rec. Kristína Viestová, Helena Labská 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 215 $a 117 s. 301 $a 2316070/10 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 702 -1
$3 eu_un_auth*0008460 $a Horňáková $b Lucia $f 1982- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 220 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 220 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110114 $g AACR2
Number of the records: 1