Number of the records: 1  

Špecifiká marketingových stratégií multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy

  1. Title Špecifiká marketingových stratégií multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy : bakalárska práca
    Author infoKatarína Plevová, školiteľ: Jana Pásztorová
    Author Plevová Katarína
    Another authors Pásztorová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2010. - 53 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number849541

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce925.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.