Number of the records: 1
Principles of cooperation for successful use of customer relationship management in business praxis
SYS 0134675 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231018105622.8 100 $a 20110701a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Principles of cooperation for successful use of customer relationship management in business praxis $f Milan Kubina 330 $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Problémy efektívnej spolupráce podnikov v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi. Princípy spolupráce v oblasti komunikácie so zákazníkmi. Dosiahnutie konkurenčnej výhody na základe efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181902 $1 011 $a 1336-1716 $1 200 1 $a Journal of information, control and management systems $v Vol. 8, no. 1 (2010), s. 31-36 $1 210 $a Žilina $c Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline $d 2010 541 1-
$a Zásady spolupráce pre úspešné uplatnenie riadenia vzťahov so zákazníkmi v obchodnej praxi 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0017729 $a Kubina $b Milan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110701 $g AACR2
Number of the records: 1