Number of the records: 1
Retail manažment bioproduktov
Title Retail manažment bioproduktov Author info Vanda Lieskovská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * retailing * marketing manažment * manažment strategický * bioprodukty * potraviny * ekológia * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská Annotation Pojem retail manažment ako komplex implementovania marketingovo-manažérskych teórií do praxe maloobchodných podnikov so zohľadnením princípov strategického marketingového manažmentu. Bioprodukty ako súčasť ekologického poľnohospodárstva. Bioprodukty a biopotraviny, označovanie bioproduktov. Logo pre bioprodukty EÚ. Slovenský trh s biopotravinami. Alternatívy predaja bioproduktov. TOP 10 potravinárskeho obchodu SR v kontexte s bioproduktmi. Ponuka bioproduktov v obchodných reťazcoch. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01261-054, originál dokumentu
article
Number of the records: 1