Number of the records: 1
Prichádza moment (nultej) pravdy
SYS 0156659 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912101555.2 100 $a 20120628a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prichádza moment (nultej) pravdy $f Zuzana Haruštiaková 330 $a Oboznamovanie sa s produktom ešte pred prvým zhliadnutím tovaru alebo služby v kamennom obchode. Nákupné rozhodovanie a spôsoby nakupovania. Súčasné zmeny marketingovej stratégie a nárast popularity internetu. Nultý moment pravdy ZMOT(Zero Moment of Truth), prvý a druhý moment pravdy FMOT (First Moment of truth). Ako úspešne implementovať ZMOT. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228496 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 6-7 (2012), s. 88-90 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006047 $a strediská nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044019 $a Haruštiaková $b Zuzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120628 $g AACR2
Number of the records: 1