Number of the records: 1
Marketing v reálném čase
Title Marketing v reálném čase Author info Martin Holub Author Holub Martin Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 11 (Listopad 2012), s. 18-19. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * kreativita Annotation Riadenie marketingu v reálnom čase a zmena prístupu k zákazníkom, produktom a zmena podoby marketingového mixu. Éra marketingu v reálnom čase ( v IT angličtine sa hovorí o Complex event processingu - CEP, alebo o in-memory computingu). Premeny marketingového mixu. Účinnosť marketingu v reálnom čase. Skúsenosti mobilného operátora Turkcell. URL http://trendmarketing.ihned.cz/c1-58678640-marketing-v-realnem-case Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 8-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1