Number of the records: 1
Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke
Title Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke Parallel title Design as competitive advantage of Rona glass company and increasing it’s brand awareness Author info Lenka Osuská, Ľubica Knošková Author Osuská Lenka Co-authors Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. S. [1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5 Výstup z projektu KEGA 024EU-4/2012 Modely marketingového rozhodovania
Note KEGA 024EU-4/2012 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords politika výrobková * kvalita tovaru * kvalita výrobkov * značky výrobné * dizajn * výhody konkurenčné Annotation Pozícia dizajnu vo firme, analyzovanie silných a slabých stránok. Zviditeľnenie firmy RONA a.s. na slovenskom trhu a ďalšie návrhy na efektívnejšie využitie dizajnu ako zdroja konkurenčnej výhody. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01582-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1