Number of the records: 1  

Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja

  1. Title Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja
    Parallel titleMedia market on the Slovak Republic and factors its development
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 425-432, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords médiá * tlač * rozhlas * televízia * internet * počítače * Slovensko
    AnnotationPrehľad o najvýznamnejších činiteľoch, ktoré mali vplyv na formovanie a vývoj situácie na mediálnom trhu na Slovensku. Pozornosť je venovaná televíznemu a rozhlasovému trhu, trhu tlačových médií a médiám v online priestore.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00803-027, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF103.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.