Number of the records: 1  

Úvod do politického marketingu

  1. Title Úvod do politického marketingu
    Author infoJanka Zvončeková
    Author Zvončeková Janka EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2013 : zborník príspevkov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Ekonomická univerzita v Bratislave, 31. máj 2013. S. 560-568, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3659-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 32 - Politika
    Keywords marketing politický * komunikácia * voľby * mienka verejná
    AnnotationStručná genéza politického marketingu, úvod do problematiky politickej komunikácie, formovania pozitívnych posolstiev, práca spin doctorov, ale aj práca s prieskumami verejnej mienky. Poznanie politického marketingu nie je dôležité len pre politickú stranu a politika, ale aj pre voliča, aby chápal reč a konanie politikov v súvislostiach, ktoré sa potom podpíšu pri formovaní jeho politického názoru.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00858-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.