Number of the records: 1
Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu
Title Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu . 1. Author info Martin Šeliga, Peter Štrachoň Author Šeliga Martin Co-authors Štrachoň Peter Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 1 (2013), s. 37-52. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords programy vernostné * reťazce obchodné * Slovensko * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Vybrané marketingové aktivity troch z najvýznamnejších medzinárodných maloobchodných reťazcov ( Tesco- stores, Billa a Lidl) pôsobiacich na slovenskom trhu v oblasti budovania vzťahov so zákazníkmi s dôrazom na marketingovú komunikáciu a manažment skúseností zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2013: 1-2
article
Number of the records: 1