Number of the records: 1
Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave
Title Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave Author info Pavol Kita, Ján Prílepok Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 83-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * strediská nákupné * predajne * kvalita * prieskum Annotation Otvorenie prvého nákupného centra v roku 1948 v USA. Charakteristika nákupného centra. Nová dimenzia nákupného správania spotrebiteľa. Nákupné centrá v Bratislave prevádzkované v r. 2013. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislave v r. 2011. Cieľ prieskumu - vytvoriť mapy priestorového rozmiestnenia maloobchodnej siete, získať informácie o návštevnosti zákazníkov rôznych typov maloobchodných predajní v súvisloti s tvorbou štruktúry predajní nových nákupných centier umiestňovaných v Bratislave. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00892-006, kópia plného textu
article
Number of the records: 1