Number of the records: 1
Analýza marketingovej produkcie bioproduktov
Title Analýza marketingovej produkcie bioproduktov Translation Marketing communication analysis of bioproducts Author info Zuzana Nižníková, Denisa Bilohuščinová Author Nižníková Zuzana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Co-authors Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2013), s. 80-85. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Slovensko * bioprodukty * farmy * spotrebitelia * komunikácia marketingová Annotation Súčasná situácia bioprodukcie na Slovensku a v zahraničí. Využitie nástrojov marketingovej komunikácie v oblasti bioproduktov. Charakteristika biofarmy Agrokruh a jej marketingová komunikácia. Spôsob odbytu bioproduktov z biofarmy Agrokruh ku konečnému spotrebiteľovi. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02242-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1
article
Number of the records: 1