Number of the records: 1
Nástroje merania efektívnosti kontextovej reklamy
SYS 0178338 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221020085319.9 100 $a 20131031a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nástroje merania efektívnosti kontextovej reklamy $d Efficiency measurement instruments of the contextual advertisement $f Pavol Kráľ 330 $a Reklama šírená prostredníctvom internetu, ktorá zobrazuje informácie zadávateľa reklamy (inzerenta) v kontexte s obsahom webovej stránky. Prístupy, ktoré je možné uplatniť v procese merania efektívnosti kontextovej reklamy ako významného nástroja marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0178085 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013 $f zborník zostavili Juraj Cúg ... [et al.] $g recenzenti Viera Bartošová, Alžbeta Bieliková ... [et al.] $v S. 314-321 $1 210 $a [Žilina] $c [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity] $d [2013] $1 215 $a CD-ROM [858 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001008 $a adresnosť reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003323 $a metódy propagačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0053329 $a Kráľ $b Pavol $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20131031 $g AACR2
Number of the records: 1