Number of the records: 1
The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing
Title The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing Translation Aspekty použitia geografického informačného systému GIS ako inovatívnej formy marketingu Author info Marian Toman Author Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 440-448 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy Keywords konkurencieschopnosť * systémy informačné geografické * stratégia inovačná * nástroje marketingové * analýza trhu Annotation GIS ako strategická inovácia za účelom zvýšenia konkurencieschopnosti podniku. GIS - nástroj geomarketingu. Aspekty GIS, spôsoby obstarávania potrebných dát a ich analýza. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00567-016, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 748.1 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1