Number of the records: 1
Opodstatnenosť značky v čase krízy
Title Opodstatnenosť značky v čase krízy Parallel title The merits of brand in crisis period Author info Martin Križan Author Križan Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 135-142 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky * značky maloobchodné * kríza Annotation Značky predstavujú komplexnú záležitosť, nielenže vo svojej podstate zosobňujú nehmotný statok, ale zároveň môžu pre podniky predstavovať unikátny majetok, ktorý dokáže podnik podržať aj v ťažších obdobiach. Čo podčiarkuje aj fakt, že mnohé značky ostávajú aj v období nestabilného hospodárskeho vývoja pre spotrebiteľov akýmsi záchytným bodom pri rozhodovaní o výbere produktov. Značkám je potrebné zo strany podnikov venovať od počiatku dostatočnú pozornosť a konzistentne a dlhodobo ich budovať. Top najhodnotnejšie značky na svete. Značka vs. kríza. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02096-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1