Number of the records: 1  

Opodstatnenosť značky v čase krízy

  1. Title Opodstatnenosť značky v čase krízy
    Parallel titleThe merits of brand in crisis period
    Author infoMartin Križan
    Author Križan Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 135-142 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky * značky maloobchodné * kríza
    AnnotationZnačky predstavujú komplexnú záležitosť, nielenže vo svojej podstate zosobňujú nehmotný statok, ale zároveň môžu pre podniky predstavovať unikátny majetok, ktorý dokáže podnik podržať aj v ťažších obdobiach. Čo podčiarkuje aj fakt, že mnohé značky ostávajú aj v období nestabilného hospodárskeho vývoja pre spotrebiteľov akýmsi záchytným bodom pri rozhodovaní o výbere produktov. Značkám je potrebné zo strany podnikov venovať od počiatku dostatočnú pozornosť a konzistentne a dlhodobo ich budovať. Top najhodnotnejšie značky na svete. Značka vs. kríza.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02096-011, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.