Number of the records: 1
Spôsoby ako môžeme budovať značku
Title Spôsoby ako môžeme budovať značku Parallel title Ways How We Can Build the Brand Author info Martin Križan, Pavel Škriniar Author Križan Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Škriniar Pavel EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 243-249 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords riadenie strategické * manažment značky * značky * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * siete sociálne * podnikanie zodpovedné Annotation Budovanie značky - strategické riadenie značky. Spôsoby ako môžeme budovať značku. Možnosť budovania značky online. Využívanie sociálnych sietí. Podpora značky zodpovedným podnikaním. Creating shared value /CSV/, t.j. vytváranie zdieľanej hodnoty. Top najhodnotnejšie značky na svete za rok 2013. Brand management. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00287-022, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 735.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1