Number of the records: 1  

Obchodný model internetovej reklamy typu PPC

  1. Title Obchodný model internetovej reklamy typu PPC
    Parallel titleThe PPC online advertising business model
    Author infoOľga Škvarčeková
    Author Škvarčeková Oľga EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Technológie okolo nás... : zborník vedeckých statí. S. 103-107 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-3945-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords firmy * reklama * internet
    AnnotationOnline reklama je neoddeliteľnou súčasťou komunikačného mixu každej významnejšej firmy. Pay per click reklama (PPC) a jej podstata. Výhody a nevýhody PPC reklamy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00888-018, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.