Number of the records: 1
Obchodný model internetovej reklamy typu PPC
Title Obchodný model internetovej reklamy typu PPC Parallel title The PPC online advertising business model Author info Oľga Škvarčeková Author Škvarčeková Oľga EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Technológie okolo nás... : zborník vedeckých statí. S. 103-107 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal. ISBN 978-80-225-3945-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords firmy * reklama * internet Annotation Online reklama je neoddeliteľnou súčasťou komunikačného mixu každej významnejšej firmy. Pay per click reklama (PPC) a jej podstata. Výhody a nevýhody PPC reklamy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00888-018, originál dokumentu
article
Number of the records: 1