Number of the records: 1
Dosahy zmien spotrebiteľského správania na úpravu marketingových programov v bankovom sektore SR ako súčasti bankového sektora EÚ
Title Dosahy zmien spotrebiteľského správania na úpravu marketingových programov v bankovom sektore SR ako súčasti bankového sektora EÚ Author info Erika Mária Jamborová Author Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. S. 15-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Zorkóciová Otília ; Balhar Víťazoslav ; Farkašová Nora. ISBN 978-80-225-4001-8 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords bankovníctvo * banky * marketing mix * komunikácia marketingová * marketing medzinárodný * správanie spotrebiteľa Annotation Medzinárodné marketingové stratégie v bankvom sektore. Medzinárodný marketingový mix v bankovníctve. Medzinárodná personálna politika. Medzinárodná procesná politika a politika fyzického prostredia. Vplyv dosahov finančnej a hospodárskej krízy na vývoj spotrebiteľského správania. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01452-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1