Number of the records: 1  

Key account management ako inovatívna forma prístupu k zákazníkovi na Slovensku

  1. Title Key account management ako inovatívna forma prístupu k zákazníkovi na Slovensku
    TranslationKey accout management as a innovation form of entry to customers in Slovakia
    Author infoEva Poliačiková
    Author Poliačiková Eva
    Source document Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 4, č. 1 (2015), s. 135-145. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing
    AnnotationZmeny, prínosy a riziká zavádzania koncepcie manažmentu kľúčových zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2015: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.