Number of the records: 1  

Composite evaluation of customer satisfaction

  1. Title Composite evaluation of customer satisfaction
    TranslationZdružené hodnotenie zákazníckej spokojnosti
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentJournal of international conference on Marketing & Business Development : 3rd Marketing and Business Development international conference, Bucharest-Romania, June 25th-27th, 2015. Vol. 1, no. 1 (2015), pp. 168-175 online. - Bucharest : Bucharest university of economic studies publishing house, 2015 ; Marketing and Business Development international conference. ISSN 2344-5130
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    systematics 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Keywords prieskum spotrebiteľský * spokojnosť zákazníkov * preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * seniori * rozhodovanie nákupné
    AnnotationZnaky spokojnosti seniorov s vybraných nákupným miestom (faktorová analýza): pohodlie pri nákupe, hodnota vyjadrená peniazmi a imidž obchodu. V užšom zmysle: kvalita produktu, adekvátnosť ceny, pravidelná reklama, nápomocný personál, fyzické vlastnosti nákupného prostredia a služby (parkovanie, internetový nákup, počet otvorených pokladní,...).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00972-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext423.3 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.