Number of the records: 1
Impact of the Customers' Behaviour Changes on Marketing Mix of the Banks in Slovakia
Title Impact of the Customers' Behaviour Changes on Marketing Mix of the Banks in Slovakia Translation Vplyv zmien v správaní klientov na marketingový mix bánk na Slovensku Author info Erika Mária Jamborová, Lenka Šprochová Author Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Šprochová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Asian journal of empirical research. Vol. 5, no. 7 (2015), pp. 77-93 [online]. - Pakistan : Asian economic and social society, 2015. ISSN 2224-4425 Výstup z projektu VEGA 1/1057/12 Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku
Note VEGA 1/1057/12 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Pakistan systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords kríza finančná * kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa * banky * stratégia marketingová * Slovensko Annotation Výskum na vzorke slovenských spotrebiteľov (2013-2014), týkajúci sa zmien v ich spotrebiteľskom správaní. Porovnanie s výsledkami firmy CETELEM, ktorá skúma spotrebiteľské správanie v 12 tich európskych krajinách. Výskum slúži na verifikáciu hypotézy, týkajúcej sa vplyvu krízy na správanie spotrebiteľov s možným dopadom na marketingovú stratégiu bánk. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00875-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 622.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1