Number of the records: 1  

Komparácia odbytových stratégií pri uvedení nového produktu na bankovom trhu

  1. Title Komparácia odbytových stratégií pri uvedení nového produktu na bankovom trhu
    Parallel titleComparison sales strategies when putting a new product on the banking market
    Author infoDana Hrušovská, Veronika Rajníčková
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Rajníčková Veronika
    Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza V. : zborník vedeckých prác. S. 65-72 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Matušovič Martin ; Mišík Vladimír ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-225-4238-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
    VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
    NoteVEGA 1/0100/13 50%. - VEGA 1/0546/15 50%
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords banky * produkty bankové * predaj * stratégia obchodná
    AnnotationČSOB, a. s. na bankovom trhu a bankové produkty - súčasný stav. Komparácia odbytových stratégií. Služba mimoriadne splátky hypotéky a služba bezplatné mimoriadne splátky pre segment živnostníkov a malých podnikateľov, porovnanie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00141-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF274.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.