Number of the records: 1
Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku
SYS 0217359 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073619.9 100 $a 20160610d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku $d Measuring customer satisfaction as a prerequisite fot creating value for customer – application to the passenger car market in Slovakia $f Lukáš Zendulka 301 $a VEGA 1/0282/15 330 $a Úloha zákazníckej spokojnosti a jej meranie v procese poskytovania dlhodobej hodnoty zákazníkovi. Prístupy podnikov z marketingového hľadiska umožnia dosiahnuť spokojnosť zákazníkov a ich udržanie, ktoré je lacnejšie ako získavanie nových zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0217257 $1 010 $a 978-80-225-4248-7 $1 200 1 $a Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská $v S. 89-104 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a 205 s. [11,24 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002315 $a hodnota úžitková 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0042898 $a Zendulka $b Lukáš $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1989- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1