Number of the records: 1
Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí
Title Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí Parallel title E-marketing of cultural tourist attraction on the example of museums Author info Kristína Pančíková, Ján Orieška Author Pančíková Kristína Co-authors Orieška Ján Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 49, č. 3 (2016), s. 165-173. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing elektronický * komunikácia marketingová * stránky webové * siete sociálne * múzeá * kultúra * ruch cestovný * prieskum * Slovensko Annotation Výsledky prieskumu, ktoré potvrdzujú, že využívanie prostriedkov e-marketingu závisí od veľkosti a výnosov múzeí. V múzeách využívajúcich vybrané prostriedky e-marketingu je možné očakávať väčší počet návštevníkov. Nevyužívanie elektronického marketingu v globalizovanom prostredí môže byť konkurenčnou nevýhodou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-4
article
Number of the records: 1