Number of the records: 1  

Dôvera a lojalita v bankovom sektore

  1. Title Dôvera a lojalita v bankovom sektore
    Author infoAlena Delinová
    Author Delinová Alena EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód VIII. (2016) : zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-9.9.2016, Košice, Slovenská republika. S. 38-50 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4275-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kríza * banky * lojálnosť zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationJedným z dopadov hospodárskej krízy bola strata dôvery v bankový sektor. Banky neustále hľadajú optimálne stratégie zabezpečujúce želanú úroveň dôvery a lojality klientov pri maximalizácii zisku. Dôvera a jej význam v ekonomike. Vzťah dôvery a lojality. Úloha dôvery a lojality vo vzťahu banky a klienta. Kalkulatívna dôvera, vzťahová dôvera, dôvera založená na spoločnej identite. Vzťah dôvery a nákupné preferencie zákazníkov. Lojalita zákazníkov v bankovom sektore.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01075-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF556.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.